Followers

21 Nov 2011

bzzzzzz



Berkat minum neskepe pukul 10 malam, aku masih lagi tak leh tido walau jam dah pukul 2 pagi. PAdahal, badan ni letih dah ni.

Inche Kitchi patut balik semula ke KL hari ni tapi dia decide nak gerak pukul 3 pagi kang. Huu.. kan best kalau dia tak yah tinggal kitorang? Buhsan la kalu beliau takde. PAling jelas hepi adalah Wawan. Diala yang paling ceria sejak Apaknya balik. Tido pun nak gelintey main jari Apak dia.

Minggu ni aku bizi.
Skang pun aku dok siapkan proposal customer. Besok nak present.
Besok jugak aku nak hantar order bantal tapi dah tak banyak da la..
Besok juge ada meeting.
Semua aku nak kena settlekan besok sebab Selasa ni aku nak bersiap gi KL.
KAlau takdapat pinjam Viva Ida, aku kena naik bas Selasa malam tu....
KAlau dapat, buleh gerak Rabu pagi.


Ok.. aku tutup dulu. Wawan dah bunyik!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram