Followers

9 Oct 2011

OO.. sakit peyut. Ciannye....



Memang dah jadi kebiasaan , lepas mandi aku akan sapu minyak panas kat perut dan tapak kaki. Tak kisah la losyen pati halia ke, bam bunga merah ke, janji panas. Memang amalan tak tinggal even habih pantang. Cam baby le pulak...


Oni lak sibuk-sibuk je tengok aku dok sapu minyak atas perut aku. Dia pun nak jugak aku sapukan kat perut dia. Disebabkan minyak tu panas, takleh la sapu kat perut dia.

"Takleh...minyak ni panas. Ni untuk Ibu je. Ibu sakit perut.."

"Ibu..sapu la inyak ni.." Oni nak jugak aku sapukan.

"Takleh.... nanti Ibu sapu vicks kang. Ni untuk perut Ibu je. Ibu sakit.." beritahuku sambil pura-pura sakit perut.

"Oooo.... sakit peyut..Ciannye..."

Ok la kalu kesian. Tapi, dia pi tampar pulak perut aku yang berlemak-lemak ni. Pek PEk Pek.. Sentap haku. Pastu, dia selak baju dia dan tepuk pulak perut dia. Pek..Pek ..Pek..

"Cis....melampau la kan Oni kan. Berani kau membandingkan perut Ibu ngan perut ko ek. Tau la parut ko kempis je. Dush! Dush! Dush!! "  Aku bermonolog sendiri.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram