Followers

7 Oct 2011

Ketawa riang bersama Najwan

Najwan skang sudah 3 bulan 2 minggu.  Kebolehan terkini, ketawa.
Beshnye bila baby ketawa. Kita yang tengah serabut ni pun buleh hilang serabutnya. 




Buat masa skang ni Wawan baru dalam percubaan mengiringkan badan. 
Golek kiri dan kanan. 
Time ni la si kakak tu kena peratikan sikit.
Kalau Oni nampak Wawan tengah dok pusing-pusing tu, dia salu gi 'tolong' adik dia kasi meniarap. 
Kalau tak peratikan, tetau je Wawan dah meniarap dengan bangganya. 


Baru je lepas cucuk. Alhamdulillah, tak demam pulak Wawan kali ni. 
Cukup kasih sayang kan cayang kan.... Mencurah-curah kasih sayang Ibu neh. 



 Jom tengok video ni.



MAri gelak bersama Wawan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram