Followers

4 Oct 2011

Isnin yg bizi

Terjaga dari tido bila Wawan merengek nak susu. Buleh hapdet sikit about today. Inche Kitchi balik awal. Tengah malam semalam dah balik da. Hepi!!! And, pepagi Isnin aku dah kuar jumpa bakal client.

Hari Isnin dan hari ni -Selasa akan penuh jadual aku dengan misi bantuan bagi si Tijah, kawan lama aku. Dia ngan anak daranya si Tisya tido umah aku. Ada la kawan si Oni ni. Wah, dah sama tinggi dah diorang, macam kembar!

Hari ni plan nak teruska pencarian kerja buat Tijah. Sambil-sambil tu bawak Tisya dan Oni jenjalan sekitar Lumut-Manjung-Sitiawan.  Then, hantar Tijah balik Air TAwar petang tu sebab dia ada intebiu kat KFC Air Tawar. Mak Tijah pesan, nak antar anak cucu dia balik kang , jangan TAK BAWAK anak-anak aku sebab dia nak tengok sangat si Oni dan Wawan.

Jadi,.................. kena lah ajak Inche Kitchi join skali kang. Hukhukhuk~


NAnti sambung lagi maybe ada gambo skali.

Bai!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram