Followers

10 Oct 2011

Bambam Bee masuk wad


Bambam Bee masuk wad!!! Sedey...

Tak penah tau Bambam Bee kena tow. Uwaaa... Tapi nak wat camne , udah dia mati henjin kat Trong plak. Hari ni beliau masih berada di pusat rawatan Michelin. Mengikut bedah siasat, timing beltnya terbelah dua! NAsib baik tak kena overhaul nyaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!


Maka, terkandas la program nak gi KL hantar Inche Kitchi minggu ni. Appointment ngan bakal client pun postponed. Tanya gak kat Inche Kitchi, kalau keta ni dah habih repair, boleh ke nak bawak Oni ngan Wawan pi KL. Risau gak. Kalau keta mati henjin lagi on the way nak pergi atau balik, kalau aku bawak diorang ni, tak ke bahaya? Kalau aku sorang je, senang sikit nak menjaga diri.

Atas nasehat tuan Kitchi, dia soh ak tangguhkan dulu perjalanan kalau nak bawak anak-anak. Maybe next week. KEna tengok keadaan kereta dulu.

Tak de apa sangat nak hapdet. Sunyi rasa bila BAmbam Bee takde. Nak pi pasar pun susah. HAri ni buat nasik lemak aje. Skang ni aku teringin nak menikmati sesuatu bercoklat. HUuu............~ Ngandung lagi kah?


Oh tidaaaaaaaaaaaaaaakkkk~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram