Followers

28 Oct 2011

Bambam Bee masuk kem bina semangat


Selesai sudah isu hak penjagaan BAmbam Bee. 
Disebabkan dia selalu wat hal tak ketahuan hala, aku hantar di gi KEM BINA SEMANGAT! 

Hamek ko! 

KO wat hal la bebanyak sikit. So, kita hantar pi KEM ASKAR WATANIAH plak. 

Balik-balik je terus jadi keta Batman.

Inche Kitchi bergegas balik semalam lepas habih kuliah beliau. Rasanya first time kot dia naik ETS. 
AKu gi jemput dia kat Ipoh. 
NAsib baik aku test pulas kunci nak start keta tak susah. 
SO, aku besit bawak Bambam Bee jek. 
KAlau tak buleh, memang aku kena bawak WIRAWAN SANTIAGO la jawabnye (nama untuk keta Wira manual Ida Kurau) .
Jenuh tekan clutch weh. Hukhukhuk..~

Tu pun kan... besh bawak sebab bunyi dia kuat. 
Slamber je besit 80km/j dalam base. 
HAHAHA.. Got carried away la plak. 
Terasa cam bawak keta lumba.

Tapi.................. bunyi je macam ribut. Jalan macam siput jek.


*Slamber kutuk keta orang. Dah dapat pinjam tu pun kira bagoz~


Sampai umah dalam kol 7 malam. Lepas Maghrib, Inche Kitchi besit balik Kuala Kubu Bharu. 
HAHA..dia dok Kem Bina Semangat Ampang Pecah nun. 
Tu la pasal aku kata Bambam BEe gi Kem Bina Semangat tadi. 

 Skang, aku dah rindu balik kat Bambam Bee. Huuu..sedeynye....

Rindu kat Inche Kitchi jugak. 

Skang ni kan musim hujan. Hujan-hujan camni, dia lak takde. TErpaksa la kena pakai selimut tebal-tebal. ..sob..sob...

Jiran depan umah da balik. 
Dapat le tengok baby Leya. 
Tapi sebab dia asek nangeh je, aku lupa nak snap gambau. 

Jiran bawah umah lak balik kampung.
Mementang la laki dia takde kena gi eksesais kat Singapore.
Takde la rakan jenayah aku minggu ni.
HAihs~



Hari ni Alang datang umah. 

Besok, Mak Abah lak datang. 
Tidak lah daku kesunyian. Yeahuu~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram