Followers

29 Sep 2011

[SEGMEN] - SAYA NAK JOIN BLOGLIST MAKBED'S JOURNAL



Sebenonye, dah lama sangat nak buat segmen tanpa tajaan ni.
Teringin lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat dah. 
TApi, tak punya masa untuk fokus. 

Memandangkan sekarang begitu sukar untuk aku blog-walking dek kerana kekangan masa, aku teringin sangat nak buat satu segmen. 







Aku nak clearkan bloglist aku skang, dan bukak satu ruang khas untuk follower-follower sekelian. Sapa yang berjaya menawan hatiku akan diberi 'kapet merah' berada dalam senarai bloglist Makbed.

Peluang ini terbuka kepada semua follower kesayangan yang begitu setia mengikuti coretan ku selama ni. Mekasih bebanyak. Siapalah aku tanpa kalian. 

Syarat nak join senang jek.



  1. Amik banner segmen berupa gambo Oni dan Wawan tu dan abadikan di dalam blog korang. Sertakan sekali link nya. Nah boh link kat bawah gambo tu pun takpe. 
  2. Khas untuk follower je. Sapa tak follow lagi, buleh la follow skang.
  3. Tajuk entri ialah : SAYA NAK JOIN BLOGLIST MAKBED'S JOURNAL. 
  4. Nyatakan sebab kenapa aku harus memilih korang untuk di'bloglist'kan.  Suka ati la nak letak alasan pe pun. Alasan yang paling kreatif memungkin anda dapat ole-ole dariku. KAlau takde ole-ole, kole pun aci la kan? Buleh taruk berus gigi kat dalam dia pe....
  5. Anda bebas untuk memberi komen tentang blog Makbed's Journal ni. Kalau suka, bagi tau le suka kat mana. Kalau tak suka, habaq je la kat mana kurangnya. Ini bertujuan untuk memperbaiki mutu tulisan ku di hari depan. *kipas mengipas adalah digalakkan~
  6. Letakkan link entri korang di ruangan komen entri ini. Jangan letak kat entri lain. Babab kang! 
  7. Sertakan sekali ID follower andaaaaa....

Tu je syaratnya. PAda blogger-blogger baru tu, this is your time to SHINE!!!  Blogger-blogger otai plak, jangan kecik ati ek. Nanti aku buat bloglist khas untuk korang.

Tag le sesapa yang anda sukaaa.. Berapa orang pun tak pe.


Tarikh tutup akan diberitahu kendian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram