Followers

2 Sep 2011

Meh tengok gambar Makbed beraya

Nah gambo hari raya ..





Cerioh!!!


Keceriaan adalah penting ketika menyambut lebaran dan tak semua orang mampu menceriakan diri sendiri seperti kami ~ eh..eh~ pasan tak sudah.


Pose Aidilfitri tahun 2011

Tahun ni aku memilih kaler hijau kerana aku suka kaler hijau! Hii...
Suka plak beli baju kat butik tersebut. Pasni baju melayu asben buleh beli kat sana sebab nampak sangat sesuai dengan beliau yang bertubuh comel tidak seperti bini beliau
Tudung rimau bintang tu aku jumpak kat GIant Manjung tau. LAst menet ronda-ronda konon nak pi ATM machine. Lama tak beli pashmina kot..? Seb bek reti lagi beli. 




Enam beradik

Kaler kelabu suma bujang-bujang. Selain dari kaler tu sudah ada yang punya. 
Cam datin tak aku duduk camtu?





Keluarga membesar Cik Jalil dan Cikgu Zaiton.
Saya pun membesar jugak!
Saya suka tengok Inche Kitchi senyum. Dia senyum paling suwit skali... Kan ?




SALAM AIDILFITRI DARI KAMI SEKELUARGA. 
MAAF ZAHIR DAN BATIN





Tahniah buat kazen kesayangan, Cik Kilah Kenet yang telah disunting orang di hari lebaran tahun ini.
Yeh Yeh... !
Sori tak dapat tunggu sampai orang di sana sampai. 
Papepun, kami sangat hepi untuk anda.




gambaq cilok kat fesbuk abah ^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram