Followers

28 Sep 2011

How to end an unwanted conversation via FB chat?


Bagaimanakah cara korang menyudahkan conversation ketika chatting? tetengah siok borak, anda terpaksa minta diri kerana beberapa sebab. Mungkin conversation tu membosankan, ataupun anda memang tak suka chatting ngan beliau. Atau, anda kena buat kerja lain. Atau, maybe bos datang mengendap kat belakang.


  1. Sori. Got to go. Anak nangeh nak menyusu plak. 
  2. Aku nak pi masak sat. Sat gi sambung lain. 
  3. Dah lewat da ni. Aku ngantuk dah. Esok kita borak lagi ye.
  4. Maaflah. Aku bukan tak nak dengar masalah kau, tapi aku tak sembahyang Magrib lagi ni. Kang aku nak pi masak lak. Besok le sambung. 
  5. Alamak, laki aku nak akai lektop aku lak. Got to go..bye!
  6. Weh, aku nak pi berak sat. Hang nak tulih pape, ang tulih je lah. Kang aku baca....  *terus tutup fb. 
  7. menyalahkan internet servis yang lembab hingga menyebabkan anda ada masalah chatting.
  8. ................tak de alasan lansung. Terus tutup fb je. 
 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram