Followers

13 Sep 2011

Hoi! Aku dah kata aku tak suka kau lah!


~melampau lah!~


Kalau kite kata kita tak suka tu, tak suke la...
Tak payah le datang hemoi-hemoi kat sini lagi..
Ngade la...!
Kita tak penah declare pape pun
Tapi, awak dah berani sentuh-sentuh saya
Awak berani cium pipi saya
Skati awak je pegang tangan saya ek
Kita bukan mahram tau!
NAk seluk-seluk tangan masuk dalam baju..
Raba-raba orang
Awak ingat awak sapa?
Tak cukup awak buat kat saya awak ajak pulak kawan-kawan awak buat menda yang sama kat saya
Boleh tak jangan wat harasmen?
KAlau nak cakap, cakap je la.
NAk meeting, meeting aje la..
Apsal lak nak gentel-gentel kat sini?
Dah tu bila saya pukul, awak tak marah pun.
Pelik la..
Awak ni suka orang pukul awak ke? 
Saya dah banyak kali wat repot pasal awak tapi takde sapa pun nak amik tindakan. 
KAbel besar nampak!!
Awak ni anak datuk ke?
Buleh wat menda sesuka hati.. heh?
Dah la wak...
Pergi la.. Saya tak suka awak.
Tak paham-paham lagi ke?






 



Dem yu..
LALAT!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram