Followers

4 Sep 2011

hapdet laju-laju ibarat petir

Nak cepat ni..!



  1. Dimaklumkan, aku dah sampai Lumut dah. Nini D, kalau nak mai beraya sila nyatakan masa ye. Takut aku terbongkang lak.
  2. Oni hilang kat Tesco Mergong tadi.
  3. Ada tikuih mati depan pintu umah aku masa sampai umah tadi. Nini D, kalau nak mai sila stenbai bau busuk menyengat depan umah ye. Adeshh.. Cemana la tikuih tu buley naik sampai 2nd floor umah aku ni? Selama aku duduk sini aku tak penah terserempak tikuih pun ke tikuih lari bila nampak aku?-
  4. Aku demam.
  5. Skang anak-anak aku suma berjaga. Lambat lagi le suma nak amik mood tido. Dah pukul 2 pagi da ni. 
  6. Oni agak hyper selepas makan eskrim kat umah knuri petang tadi. Dok jerit-jerit sambil menampar-nampar Alang macam le Alang tu pakwe dia. Pastu ntah hape-hape ntah perkataan yang keluar dari mulut beliau. 



Oni, silalah behave. PAk Lang kamu tu dah le tulang je, takde isi. Kamu main dusyum-dusyum ngan Pak Lang, kamu le yg sakit udahnya.... Haih! Penin la Ibu tengok kamu ni. Nak pi cuci idung sat. Pencemaran bau sudah berlaku.

Najwan, silalah tido. Skang bukan masanya untuk membaca sajak kemerdekaan hoke.


Ikutilah kisah selanjutnya nanti.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram