Followers

29 Aug 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dari Makbed's Journal




Di kesempatan ini Makbed nak ucapkan Selamat Hari Raya buat semua pembaca Makbed's Journal. Maafkanlah aku di atas segala kesilapan dan terkasar bahasa. 
BUat rakan blogger lainnya, Makbed nak mintak maaf jugak kot ada terasa hati. 
Mana lah tau kot aku copy paste entri korang tak kreditkan ke , korang sentap ngan haku.
Jangan le cemtu. 
Maafkanlah daku....

Berhati-hati ketika pulang berhari raya.
Berhati-hati ketika beraya... Haruslah berhati-hati ye. Masa bukak kasut tu pelan-pelan. Nanti tersadung. Susah!
Berhati-hati ketika menikmati juadah hari raya. Jangan gelojoh. Nanti sakit. Sapa yang kena pantang makan tu, ingat pantang larang. Jangan bedal je sukati. 
Dan
Berhati-hati ketika bagi duit raya. Jangan sampai tersalah sampul. Kang sampul khas untuk anak buah pilihan terbagi kepada anak jiran ke kan.. HAHAHA.. Naya jek. Tandakan la sampul duit singgit, lima hengget, seploh hengget dan yang penting sampul yg ada duit lima ploh hengget. 
Yang sampul ada duit seratus tu lagi la jangan silap sebab selalunya sampul cemtu untuk kaum Ibu je. HEhheHEHhE...kan?


Aku sayang korang.
Salam LEbaran


dan 



SALAM KEMERDEKAAN!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram