Followers

11 Aug 2011

~sakitmata~

Thanks kepada yang memberi komen pasal entri aku smlm. Memang betui banyak pun kengkawan haku yang menjadi suri rumah dan bergumbira jiwa dengan profession mereka. Tapi, aku ni plak, jenih tak reti duduk diam-diam. KAKAKAKAAKAK... 

Papepun, aku kena pastikan yang KERJA yang aku nak buat, berbaloi atau pun JANGAN KERJA lansung. Tu je.... 

Mak aku soh aku belajar menjahit. Heeee....

Nak citer ni.

Disebabkan Najwan yang sangat payah dibaringkan, asyik nak meniarap je takpun nak suruh didodoikan, aku pun amik la balik buaian dari Kak As si pengasuh tuh. Berkesan la jugak. Tapi, bila boyan tu berenti berendoi,  Najwan mula menggeletis macam cacing kepanasan. Alaaa... takkan nak kena beli boyan letrik plak? Ngade toi!

Yang si Oni plak, apa je Najwan pakai, dia pun nak. Last-last , tau apa jadi?



Arggghhh... dia pulak tido dalam tu!

Adik dia? Adik dia tido menerap jugak le sudahnya atas tilam. LAgi besh! 


Tengok, adik beralah lagi!



Inche Kitchi kena sakit mata plak dah....... 


Ok bai. MAkbed nak gi opis Prudential ni. Dah lama sangat tak gi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram