Followers

2 Aug 2011

[Movie Review] Captain America The First Avenger








Hokeh! Citer ni ditunggu-tunggu jugak nih. Nak gak tahu siapakah Captain America tuh. Bajet cam tak besh je tapi ropanya, beshhh......




Sangat besh bila Chris Evans yang berlakon. Waa..makin laku nampak nye abang Fantastic Four ni. Kalau tak tu buleh sebut 'FLAME ON' je. HEhehe...  Sangat kiut oh!


Kalau ada mesin yang disebut-sebut buleh membuatkan manusia seperti ini





menjadi seperti ini







aku nak gak la order. Ada jual secara online tak?


 
Aku tatau le sapa tiru sapa nih. Dia ni tiru Voldemort ke, Voldemort tiru dia. Yang pastinya, idung diorang takde. Apsal ar kalau jadi jahat je idung takde?



Kesimpulan yang aku dapat daripada citer ni ialah.....
Pompuan memang cepat cair bila tengok laki badan ketak-ketak pehtu rambut belah tepi. Ensem .
Kalau pendek, kurus keding tu memang tak pompuan tak pandang.
Citer ni sungguh mendiskriminasi lelaki kurus kering dan tak cukup tinggi.
JANGAN TENGOK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram