Followers

24 Aug 2011

Entri laju-laju


  1. Aku bengang dengan rumah aku. Aku da kemas. Tapi apsal sepah lagi ni? 
  2. Remote tv aku hilang. Cari-cari merata rupanya duduk dalam poket kat baby cot Najwan. Sapa punya keje agak-agak?
  3. Henpon aku pun hilang tau. Dok dalam poket tu la jugak. Nak kena budak ni.... grrrrr.
  4. Najwan sekejap tido, sekejap jaga. Dah kasi susu. Tido kejap. Pehtu tetiba bangun. Berak pulak. 
  5. Time aku dok basuh berak Najwan, Oni lak cakap... "Ibu ...yakk!" sambil tepuk buntut sniri. Cepat-cepat pakaikan pampes Najwan. Check bontot Oni. Takde pun berak...... Haih,Oni..Oni. Panas ngan sejuk tau beza. Keras , ketat, lembut reti beza. Tapi berak ngan kencing tatau. Hapeda...
  6. Kain baju dalam bakul tak berlipat lagi. 
  7. Ada lak kain baju dah basuh, belum sidai. 
  8. Najwan nangeh lak mintak ditidokan. 
  9. Hari ni bizi sebab ramai orang telepon aku tanya macam-macam.
  10. Aku belum mandi lagi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram