Followers

12 Aug 2011

Enpon rosak

Henpon kecintaan aku rosak!
Sedey...
Enpon tu pemberian Inche Kitchi sempena kejayaan aku mengandung dan melahirkan Oni.
Enpon itu memang enpon idaman saya sejak ia memula diperkenalkan.
Kini, enpon tu kena gi repair.
Semoga ia boleh direpair.
Sebab saya tak bercita-cita nak replace enpon tu pon.
It is the best enpon I have ever had!

Skang, pakai tipon bekap milik Inche Kitchi.
Naseb bek ada.
Touch screen.. merupakan sesuatu teknologi yang sgt menjakunkan aku.
Hukhukhuk...


Kengkawan yang ada number telepon aku,
korang kena sms aku dan letak nama korang diujung mesej ye.
Aku dah takde number korang.

sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram