Followers

7 Aug 2011

Day 27 - makanan dan minuman kegemaran anda


BEsh kan bila bercakap pasal makanan di bulan puasa ni?


Aku sangat suka makan LAKSA Utara. Rasanya sejak kecik kot. Bagi aku, laksa adalah makanan kesihatan. There's no such thing as TOO MUCH when it comes to eating laksa. Suma ada. Protein dari ikan, karbohidrat dari laksa berasnya. And the sayo-sayo tu suma. Haa..apa lagi mau? Hadap hari-hari pun aku rela tau.

Masalahnya, aku baru je habih pantang. Takleh makan laksa lagi. Cuti at least 7 bulan. Ya Allah, kuatkan lah jiwa ku sebab raya ni tobat ramai org buat laksa untuk open house.


Minuman faveret pulak ialah TEH AIS. Suka suka suka. Teh ais tersedap setakat skang ni cuma ada kat dalam kawasan tempat tinggal aku jek. AKu juga penggemar tegar Teh Hijau.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram