Followers

4 Aug 2011

Day 26 - 15 fakta mengenai anda

Fakta 1
Udah kahwin. Anak 2 orang. Jangan percaya dengan wajah terpampang besar di header yang nampak macam gadis riang tuh. Sebenarnya gambar tu diambil masa aku ngandung 6 bulan. 

Fakta 2
Suka makanan pedas. Kalau tak de makanan pedas, rasa dunia ini ibarat tv hitam putih je. Tak adventurous. 


Fakta 3
Berterus-terang akan sesuatu. Biasanya serumit dan secomplicated mana pun isunya, aku akan sentiasa berterus-terang dengan ayat yang jelas supaya tidak timbul salah faham di kemudian hari. 

Fakta 4
Suka dengar radio kuat-kuat dalam kereta bila sengsorang.

Fakta 5
Suka kaler biru dan hijau. 

Fakta 6
Sangat penyegan dalam soal mekap-mekap. Tapi teringin nak jadi cantik macam Fatin Liyana. Kihkihkih...

Fakta 7
Tak penah tinggal celak mata sebab tu je alat solek yang Abah aku bagi pakai sejak kecik. Dah terbiasa... 

Fakta 8
Tak lawa. 


Fakta 9
Ketika menda ni ditulih, aku masih lagi mempunyai berat badan berlebihan sebab baru habih pantang. SOBS!


Fakta 10
Seorang yang memahami. Boleh la sesapa nak mengadu pape. Insyaallah, buleh dengar. 

Fakta 11
Tak makan kerang

Fakta 12
Seorang yang lucu. Tengok muka je orang dah gelak. (Yela...orang tak lawa kan?) 


Fakta 13
Slamber. Buleh keluar tengok wayang dengan memakai stokin tebal berkasut ASADI. Sebab dalam pantang masa tu, nak jugak tgk Transformer kan? Bau minyak angin satu panggung pun tak kisah. 

Fakta 14
Tak suka cakap menda ulang-ulang. Boring. 

Fakta 15
Kalau menda yang aku suruh tu tak dibuat, aku buat sendiri tak kisahla camana gaya pun. Tetau je dah siap. Kalau aku kata 'nak' maka, lambat atau cepat, dapat lah. Tapi, biasanya aku ni gelojoh. Nak segera je.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram