Followers

13 Aug 2011

Berbuka makaaaaannnnnn........

Hujung minggu ni kami 4 beranak balik Penang pulak. Umie rindu cucu-cucu beliau. Dan aku lak kepingin nasik kandaq lagi. Yeeehha!

Sampai umah Umie dah pukul 10mlm. BUkak posa dalam kereta je. Makan twiggies ngan neskepe. Kenyang dah la tu. Sanggup tak makan sebab nak isi perut ngan nasik kandaq ja. Pilihan lauk ditentukan Umie - daging masak hitam dan kari sotong. Perrghhh! AKu suka sungguh la kari sotong dia. Memang payah nak cakap tak sedap.

Hari ni plak, Umie tak masak juadah berbuka. Dia ada majlis berbuka kat luar. Maka, aku dan Inche Kitchi plan nak pi makan NAndo's. SONOK!!! BAwak anak-anak skali. MAybe makan kat Quensbay Mall kot. Lama sgt tak jamah. Nyum..nyumm...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram