Followers

13 Jul 2011

Video Oni terkini setelah sekian lama




Kome rindu kat Oni tak? 

Nak tengok video terkini beliau?









Nih memang rutin kebiasaan si Kakak. 
Tetiap kali londeh baju, dia musti akan masukkan dalam laundry basket. Pastu, dia ada habit kesukaan- main sorong-sorong kerusi dan bakul keliling umah. 
adi, sebagai ibu yang kreatif, aku mestilah bijak mengeksploitasikan kegemaran si anak tu untuk kepentingan diri sendiri, kan? Maka, bila laundry basket tu penuh, aku ajak le si Oni tolak bakul tu dari bilik ke dapur. Sebab, aku nak angkat tak buleh. Aku pun cuma buleh sorong je bakul tu. Bila dia nampak aku sorong bakul, dia plak terkinja-kinja nak sorong jugak. 
JAdi, aku biar je lah dia buat!




Lulu Caldina, blog awak sgt cantik berwarna biru. Ada nak tukar kaler lagi ke? Makbed teringin nak tengok blog kamu berwarna-warni. HEHHHEHEE...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram