Followers

19 Jul 2011

Rindu nye kat Apak saye......

ini entri khas buat Inche Kitchi tersayang....







Apak, 
Oni rindu Apak tau. 
Apa la Apak ni, pergi tanpa berita. 
Ohh ye Apak.
Ibu pesan, jangan lupa bayar bil tipon.
Tadi nak antar mesej sampai ke sudah tak lepas-lepas. HUHuhuhuh...

Apak,
Ari tu sebelum Apak pegi tinggalkan kitorang, Apak ada tinggal baju terpakai kan?
Ala...baju tu Apak soh bagi kitoang adik-bradik cium kalau rindu kat Apak.
Ada bau badan Apak tu...
Tapi kan,
kitoang takde peluang pun pegang baju tu.
Ibu yang dok pegang baju tu tiap-tiap malam.
MAna aci cemni Apak!
Lain kali sebelum blah tu tinggal baju kepam banyak sikit ek..
Sorang satu lagi bagus.
Nih dah berebut dah ni.... Susah le cemni.


Apak,
Rindu kitoang tak?
Tak rindu ke kebisingan saya?
Musti Apak sunyi tak nampak Oni loncat-loncat atas tilam hak milik kerajaan tu...
Oni tau, Apak musti tido luar kan?
Sebelum tido Apak musti rindu muah muah Oni... ucapan Nanite Oni...huuu...
Rindu la Oni kat Apak... Oni rindu nak usik-usik Ibu depan Apak.
Pehtu Apak gelak-gelak kat Ibu sebab Oni buli Ibu teruk-teruk..
hehee..best kan?



Ibu pesan, kat mana pun kita duduk, jangan lupa Apak. Jadi, Oni ajak Ibu bergambarajah petang ni. Hehee.. Harap Apak suka.


We miss you!


Abaikan aje gigi kapak Ibu kat belakang tu. Gigi tu la yang buat Apak jatuh cinta kat Ibu kan? Kan? Hehehhehehee...... 



Ibu rindu sangat kat Apak. Ibu tak lalu makan tau bila Apak takde. Tengok, idung Ibu dah slim sikit dah. Kan? 






Akhir sekali, terima lah pic terakhir yang Oni rakam khas untuk Apak tersayang


Ini pose gigi luruh. Ok tak? BUleh jadi model tak cenggini? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram