Followers

21 Jul 2011

Pengakhiran Sijundai yang APEKAH??!!!

Alaaaa... frust tau!


Ape la ending Sijundai cam tu. LAst skali Edy mati lemas. 
Apekah? Episod last pun banyak scene Sarah terkapai-kapai , menjerit-jerit kena rasuk je. Yang paling takleh blah, para penonton kat situ buleh siap gigit jari, terketar-ketar. Dah macam Azli Senario pulak gaya nye. Hadoyai. Frust !


Lagi tak paham bila tang diorang mimpi-mimpi je. 
Edy mimpi...kendian kena siram air. 
Sarah mimpi menari-nari dalam kereta, kendian menjerit-jerit sebab tetiba rambut basah kena siram air.
 Lerr... pe kes ni?
 BUleh tak jangan main-mainkan perasaan aku sebagai penonton citer petang-petang? Aku baru je nak berjinak-jinak nih. Jangan wat aku frust...Babap kang!


Last skali, Seri jadi gila. 
Alaaa.... tak bes la. Ending jadi gila ni adalah ending orang malas nak pikir. 
Sama la cam wat karangan "Ceritakan Pengalaman Anda YAng Paling MEnyeronokkan.." Layan punya layan, last skali ending "... tiba-tiba saya terjaga. Oh, mimpi rupanya." 
Tak ke poton stim tuh!


si Lela Sari yang memula cam hebat je gayanya, aku ingat nak jadi Mak Bomoh yang handal la, lawan si Seri. LAst skali, tengok je Edy terjun sungai. Grrrr.... Bek tak payoh join berlakon cenggitu. Wat habih mekap jurumekap je. ISk..Iskkk....


Walaupun aku frust ngan citer ni, aku lagi frust sebab Edy mati. Hukhukhukkk.... 
Takmo tulih dah. Majuk!
 HUH!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram