Followers

28 Jul 2011

No NO No....



Tadi petang Kak Anne telepon haku gtau yang aku nyer receptionist simpanan yang sepatutnya ganti aku sepanjang aku cuti 3 bulan ni nak end kan servis nya pada awal August. Huukkk...                                                                                                                                                                                           Kak Anne kol, cakap...

"Cik Phia suruh tanya bila Liza nak masuk kijo?"


Halamakk.. dah lama aku tak dengar nama Cik Phia. Selama beberapa minggu aku cuti ni, hidup ku tenang tanpa mendengar nama beliau. Eh, kan aku dah gitau Cik Phia ni awal-awal lagi, aku nak cuti 3 bulan? Lagipun, aku cuti tanpa gaji....

Soal pekerja yang sepatutnya ganti aku tu mungkir janji , taknak keje sampai September tapi nak habihkan servis takat bulan Ogos je, tu bukan masalah aku. Aku masih belum buleh masuk kijo lagi. Pantang pun tak abih lagi. Mana buleh masuk awal bulan 8? Aku patut cuti minima 2 bulan kan? Kalau bulan 8 pun nak masuk, aku kena masuk on 21st onwards. Mana leh masuk 1st August? No..No..No...

Alang-alang tu, lajak le cuti sampai bulan 9. Insyaallah, aku akan masuk keje pada 5hb September, lepas raya. Kasi aku kurus dulu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram