Followers

14 Jul 2011

nk pi kuantan la plak

Cuti masih banyak lagi berbaki. Umie nak balik dah esok. tetiba terasa cam nak gi melepak ngan Mak lak kat Kuantan.

Inche Kitchi dah kasi green light. KAtanya, nak dok sampai raya pun buleh. Kot kang aku bosan jaga 2 anak sengsorang kat umah. Cam baik je kan offer tu? Tapi, takleh aku duduk sampai raya. Lambat lagi tuh. Saja je aku nak pi. Abah Mak rindu kat cucu-cucu. Aku lak tak penah sampai Kuantan lagi semenjak Abah bertukar ke sana  2 tahun lepas. So, sementara ada masa ni gi jelah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram