Followers

18 Jul 2011

Lepaking di Pantai Batu HItam

Oni dan Mak Njang beliau 



Semalam , Abah bawak gi makan angin sampai kenyang kat Pantai Batu Hitam, Kuantan. Hee... Naseb bek aku dah lumur satu badan ngan minyak angin, kasi panas. Stokin pun pakai. Siap bawak sweater. Huuwa... angin kuat woooo! Abah bawak layang-layang lagi.

Oni le paling excited. Mian conteng-conteng atas pasir pakai kayu. Takde pun mandi-manda kat laut sebab ombak lauk tu macam kedekut je tak kasi kitorang mandi. Macam le haku ni buleh mandi kan?

Inche Kitchi udah balik meninggalkan kami suma di Kuantan. SOb..Sob..Sob... Ntah bila lah kami buleh berjumpa semula. Bila takde Inche Kitchi, maka ilangla separuh idea dan semangat berblogging aku ni ha. Takpe... nanti aku hapdet lagi ek. Oni tengah meragam lak. Sibuk nak tarik brokben yang melekat kat lektop ni. Nyampah~


Bersiaran secara lansung menggunakan lektop Mak saye.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram