Followers

24 Jul 2011

Kisah Siput Babi



Adik aku yang kecik ni memang rajin lawan teka-teki ngan Abah. Mana ntah dapat idea loyar buruk dia tu. Belajar kat skulah kot. 


"Pasepa siput babi jalan lambat?" 


Korang tau pasepa?






^
^
^


^
^

^



^

^
^
^



^
^
^


^
^

^




^

^
^



^
^
Jadi Nini D plak kan? Suka buat menda cam ni....Hehehe...
^
^


^
^




Setelah puas Mak ngan Abah aku memikirkan jawapannya, dan selepas dinyatakan jawapan itu asyik salah aje, maka Adik pun revealkan jawapan sebenarnya.......



^

^
^


^
^
^
^
^






"SEBAB MENATANG TU CONFUSE SAMADA DIA SIPUT KE BABI. Dia dok pikiaq dari mana asal keturunan dia, pasei tu la dia jalan lambat....!"





Mak ngan Abah aku gelak sampai nangeh....~



"Sob sob sob... kesiannya siput tu.... iskk isk iskk...."kata Mak aku sambil mengesat air mata. 




Ada lagi satu teka-teki hampeh beliau. Nanti la aku buat entri khas. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram