Followers

5 Jul 2011

Gambor prebet and konpidenshel


Errmmm... Inche Kitchi udah sihat. 
Hari ni hari terakhir Inche Kitchi cuti panjang - MC dicampuradukkan dengan cuti bersalin. 
2 minggu lebih la jugak cutinya.
Tadi beliau gi spital untuk final check up, doc kata "esok hang dah buleh keja dah!" 


Hehehe.. ingatkan nak dapat mc lagi dua tiga hari. Kalo ada kan besh..




wartawan harian metro
 



 Gini lah gaya Oni sebelum tido. Aku kena layan dia dulu. 
Menan-menan biasa tak mo. Kejap je, dia boring. Kalau datang umah aku, takde menan berterabur.
Tapi, segala buku, ketas banyak la. 
Cadar aku pun habih ada kesan conteng-conteng. Alhamdulillah skang aku dah makin sihat. Emosi pun terkawal dah. Kalau tak, memang kena penyakit KENCING TINGGI aku Kencing Manis campur Darah Tinggi. Organizer aku pun ntah kemana tercampak dah. Ari tu dia main tulih-tulih , pehtu ilang mana dah. Sampai skang tak koser nak cari. 






HAri ni sesi topografi fotografi Najwan ngan Makbed lak.
Sengaja kasi pakai singlet, bagi nampak lengan ketak-ketak. Hihihi...  Umur pada sesi fotografi, 14 hari.


Si Ibu lak sengaja je lumur muka ngan bedak sejuk.
Sebenarnya tak wajib boh pun masa berpantang tapi dek nak menjayakan sesi penggambaran, muka kena la mekap sikit. Taruk bedak ke hape kan. Masa berpantang ni , sweater VOLTURI COVEN memang tak tinggal la. Terima kasih le kat tukang tempah EKIN CIKIN CIKINOT masa ECLIPSE PREMIERE dulu. Bergunakan sangat untuk memanaskan badan. Ada hoodie lagi.
Bagus... buleh la aku pakai untuk sesi penggambaran seterusnya.


natural beauty maaa....



Korang rindu nak tengok aku kan?
HAHAHHAHA...
Nampak tak gigi aku dah kurus sikit?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram