Followers

8 Jul 2011

entri tanpa motip

LEGA DAN HEPI TENGOK APAK BAWAK ONI GI MAIN BOLA KAT PADANG
Finally I have time for myself. 
Nak check luka, nak sapu param, nak boh bedak sejuk dan sebagainya.
And I can have dinner in peace. 
Pheww!



Kacak tak Apak?

Nih gambo baru amik tadi. Payah nak amik gambo pakai unipom ni wehhh. 
Sejak-sejak Inche Kitchi jadi 'tukang kebun' pangkalan ni, dia kuar pakai overall ngan kasut but phua chu kang tu haa. Aku rasa dah setahun tak pakai baju biru ni. 
Apsal laki aku nampak cam budak sekolah menengah lak tetiba ni? Aiseyman....

Luka pembedahan nampaknya baik dengan cemerlang. Tak de dah rasa sakit-sakit dan ngilu lagi. Bekas-bekas dressing yang misi tu spray ari tu masih berbaki, melekat-lekat kat atas perut dan di celah-celah lipatan lemak berlapis tuh. HAruskah aku menariknya?

Bila perut aku nak jadi cam perut Beyonce ni?
Kaki aku dah ada sesikit dah cam Beyonce... MySpace





Hehee... rambut lebat Najwan akan dibuang habih Isnin ni, insyaallah. Pasni, tinggal kening je.

Tak sabo nak tunggu abeh pantang. 
Tadi masa dok siapkan Oni selepas mandi petang, aku dok berpikir-pikir tahun ni nak raya dengan tema kaler apa. Sejak kahwin tak de bertema pun raya. Asal boleh je. Baju raya lansung tak de. 
Ni masuk tahun ke tiga kawin, anak pun dah dua, buleh la kot plan nak berbaju raya. 
Kalau raya lepas-lepas tak sempat beli sebab ulang tahun pertama kawin, aku baru bersalinkan Oni. 
Tahun kedua plak, aku sibuk kuruskan badan. 
Alih-alih tahun ni baru habih pantangkan Najwan dan kena kuruskan badan balekkk!!!




Dah, Najwan panggil nak nenen. Daaaa.....~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram