Followers

21 Jul 2011

Day 9 - Perasaan anda hari ni


Rindu kat Inche Kitchi la.
Minggu ini tak dapat balik Lumut lagi sebab Abah kena kursus. Insyaallah, minggu depan kot baru buleh balik. 

Hari ni rasa bersyukur sangat.
Najwan dah cukup sebulan. 
Sihat-sihat aja dia.
Oni dah pandai panggil nama adiknya. 
Dia panggi adiknya Juan. 
Tak dapat nak haplod video sebab aku tak bawak lektop aku. 


Rasa hepi, sebab berat turun lagi 2 kg.
Tapi,  tak nampak cam kurus pun? Grrr....
Jauh lagi perjalanan nak sampai 55 kg ni! Ngaaa....


Tengah countdown anniversary Makbed dan birthday Makbed yang tinggal sebulan dari sekarang. 
Hepi lagi.....
Rasa macam baru je kawin. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram