Followers

20 Jul 2011

Day 7 - 3 perangai baik anda



Pemalu
Memang sungguh pemalu. Kadang-kadang rasa idung tak selesa, tetiba nak korek. Dah korek , calit je bawah meja. Haaa.. pemalu le tuh. KAlau tak malu, aku calit kat atas meja ke, kat tangan orang lain ke. Kan?



Penyayang
Bila terlebih rasa sayang, aku tetiba nampak orang tu macam makanan. Selalunya, orang tu lebih menyerupai coklat dan bila orang tu wat hal ngan aku, aku rasa nak gigit-gigit jek. Tu tandanya aku ni penyayang. Tak caya? Love bite tu kan salah satu tanda-tanda orang penyayang, KAN? ahaks! 


PeRajin
Rajin tido... Rajin Makan, Rajin Bercakap, Rajin Membebel.... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram