Followers

16 Jul 2011

Day 2 - movie yang paling best pernah anda tonton



Aku taktau le korang suka ke tak citer ni.... ntah-ntah ada yang tak penah tengok kot. Biasala..aku kan cam pelik-pelik sikit.






V FOR VANDETTA



Kekaguman aku pada citer ni adalah kerana empunya suara si Encik V tu..hahahahhaa. 
SANGAT MACHO dan sedap didengar. 
Aku suka setiap bait-bait kata yang disebut oleh beliau. 
Iskk..jatuh cinta kejap kat mamat pakai topeng nih. 
Tetiba aku rasa ensem sungguh si pentopeng itu. 
Dan lakonan Natalie Portman pun sangat manthop.
Aku kagum ngan kepala bulat si Natalie selepas dia membotakkan kepala beliau. 
Eh, tak lama pastu Britney Spears pun sibuk nak botakkan kepala dia tau. 



Aku tengok citer ni berbelas kali kat wayang tau.
Aku rasa dari mula citer tu start sampai hari last citer tu ditayangkan kat panggung aku dok mengadap lagi. 
Kaya tak aku?






HAHHA..
masa tu aku kijo kat TGV 1 Utama. 
Memang free je la aku mengadap wayang citer hape pun. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram