Followers

26 Jul 2011

Day 17 - gambar bilik idaman anda



Salu kan, orang yang blom kawin ni suka dating kat IKEA. Ceh... konon-konon lepas kawin ni, nak beli barang kat situ la untuk rumah idaman.
 PAdahal..... dwet kawin pun kena mintak ehsan bank. KAn? 
Time bercinta, berangan-angan memang besh. 

Bila dah kawin, memang tak pegi dah IKEA tu.
 Kalau dapat pegi pun, suami tu jalan laju je. 
Tak sempat pun isteri nak testing-testing sofa, nak menghenyakkan bontot di atas tilam empuk apatah lagi nak berangan sambil berkata....

"Bang..... besh kan sofa ni? Bila laa kita nak ada sofa cam ni sebijik kat umah kita?"

Dan si suami pun menjawab, " Awak ni ajak saya gi sini wakpe? Kata nak beli pinggan kan? Pegi la kat tempat pinggan nun. Sini bukan tempat pinggan! Hish!" sambil buat muka sembelit.




Si suami mana reti berangan beli sofa kat IKEA. Tak penah teringin bersofa empuk pun. Sofa kena makan lipas pun dia tak kisah dok kat umah. Paling hebat pun sofa tu buat tido jek. Dia cuma berangan nak kawin lagi satu selepas 20 tahun berumahtangga. Sofa? Ape tu? Kikikikik...... 


BErbalik kepada bilik tido idaman aku... ekceli, ada banyak bila idaman ni. Ni adalah salah satunya...





Aku sangat suka warna brown. Menjelaskan lagi jiwa aku yang sedikit 'tua' ni. Hehheee.... Nampak natural kan? Saiz bilik lak, takyah bebeso. Aku tak reti tido bilik luas-luas. Rasa macam ado orang usha aku tido je. Bilik kecik udah. Perabot takyah banyak-banyak. KAlau buleh perabot nak melekat kat dinding. Jimat ruang. Ekon? Hehhee... boh je lah. Lebih afdhal. 



Jom tengok lagi satu bedroom idaman aku.



HAHAHAHA... ni katil idaman aku masa aku dah berputus asa untuk menaruh harapan untuk kawin.
 Siyes, takde orang nak kat aku. 
So aku dah berangan nak tido atas katil cam ni. 
Tapi, skang pun buleh gak kalau nak berkatil cenggini. Bila gado je, tido dalm bilik yg ada katil ni. 
Inche Kitchi tido atas. Aku tido bawah.
 Buleh kan?



Buleh masuk wishlist kot neh?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram