Followers

25 Jul 2011

Day 16 - Guru sekolah yang paling anda suka



Aku suka suma guru sekolah aku. JAdi, tak adil la kalau aku citer pasal sorang je guru sekolah kan? Nanti cikgu-cikgu aku terasa hati plak nama mereka tidak tersebut di sini. 


Aku citer pasal guru yang aku PALING TAK SUKA. LAgi besh....Tapi aku citer dalam bentuk point saja. Senang korang nak baca. 



  1. Cikgu ni boleh ajar macam-macam subjek - BM, Maths and BI.
  2. Cikgu ni lelaki.
  3. Cikgu ni garang gila. 
  4. Cikgu ni mengajar di luar waktu sekolah. 
  5. Cikgu ni bila dia ngajar, dia musti pegang rotan. 
  6. Cikgu ni lah yang buat aku rasa malas nak pergi sekolah.
  7. Cikgu ni duduk serumah ngan aku. Lagi buat aku malas nak balik rumah. 
  8. Cikgu ni kejam. 
  9. Cikgu ni, kalau jawab soalan lambat, dan salah musti dia sebat kat mana-mana yang sempat dia sebat. 
  10. Cikgu ni kuat sungguh membebel. MAcam hari-hari dia makan vitamin yang membuatkan dia boleh berleter secara berterusan tanpa mengenal penat. 
  11. Cikgu ni jugak mengajar aku menjadi budak berdisiplin dan hormat cikgu lain. Bila dia berleter je, aku kena berdiri tegak. Tak buleh senget-senget. 
  12. Cikgu ni suka makan. 
  13. Cikgu ni jugak la yang menyara hidup aku dari kecik sampai ke besarrrrrr....
  14. Walaupun cikgu ni paling aku tak suka, tapi segala apa yang dia ajar aku ingat sampai aku buleh ulang balik apa yang dia cakap dan ajar kat aku walaupun dah nak masuk 30 dah umo aku ni. 
  15. Cikgu tu ialah bapak aku daaa.....

Aku memang tak suka kalau Abah jadi cikgu. Aku rasa kalau Abah jadi cikgu kat sekolah, pejabat kaunseling kat sekulah tu penuh ngan murid-murid kelas dia ja. 
Tekanan wohh! 
HAHAHAHAHAHAA.... ampun bah. 
Garang-garang Abah pun, aku jadi budak cerdik jugak. 
Tapi, aku ni pemalas. Kalau aku rajin sikit, maybe aku dah jadi pengacara TV kot? Kan....?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram