Followers

25 Jul 2011

Day 15 - kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?



Entah bila nak dapat 1 juta ni? TAkpe, layan je angan-angan Makbed ni.



  • Memula, bayar hutang dulu. 
  • Pehtu bagi Mak cket buat dia nak renovate dapur umah kasi besar. Best sikit bila masak anak-beranak sebab kitoang memang suka melepek kat dapur. Anak laki pun lepak dapo gak.
  • Bagi Abah cket... Abah nak bli apa pun takpa. Heheheh..
  • Beli hadiah kepada insan-insan yang memainkan peranan penting kepada aku. 
  • Yang lebih banyak tu, simpan je lah kasi beranak. Senang bila ada orang lain susah, buleh huloq sikit.

Aku cuma berangan jadi kaya sebab nak diri sendiri dan orang lain sekeliling aku hepi jek. Takde la nak beli umah bebeso, keta ferrari suma tu. Kawe tak minat. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram