Followers

13 Jul 2011

dapat buku kaler

Nak belikan mainan, dia tak main pun mainan tu. 
Maka semalam masa kau jenjalan kat Giant, aku gi beli sekotak kaler pensel, dan juga sebuah buku mewarna. 


Nah, amik ni. Conteng le sesuka hati mu.... kata Makbed kepada Oni. 

Wah, suka kemain dia dapat pensel pelbagai kaler tuh. Lama la sikit dia ralit menconteng-conteng buku. Terus lupa lompat-lompat dan Najwan pun buleh tido ngan aman. Kalau aku bagi dia mainan, dia main la 2 jam, pehtu terus campak tepi. 

Oni suka buku ye? Suka tulih ye? Nak jadi reporter ke? Nak jadi journalist cam Ibu ? Takpe, next time Ibu beli buku je bebanyak. Conteng lah sesuka hati. 

KOrang rasa, patut tak aku hantar Oni gi tadika seawal usia 3 tahun? Aku rasa cam kecik sangat, tapi kan.... Oni punya level keaktifan ni perlu dichannel ke jalan yang sesuai. 








Sekali aku toleh-toleh tengok Apak dio yang sibuk mengaler buku kaler tu daaa.... Siap cakap camni," ONI , CEPAT LA TOLONG AYAH KALERRRR.....!" 


haiiiiyaaa.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram