Followers

12 Jul 2011

Bila Mak Mandir C4 datang melawat Makbed C14

Beshnye kalao ada drebar yang tau selok-belok gi pasar beli bebarang dapo kan? Manyak senarai nak kena beli ni. Nak terjah TESCO rasa cam mustahil lak. gilo beso TESCO nak jalan sampai ke destinasi gula, garam. bla bla bla... Aku dah siap senaraikan bebarang nak kena beli. Skang aku kena buat peta pulak kedai runcit mana aku nak terjah dulu kang. Buleh bawak si Oni. Drebar cum Banking Manager, Inche Kitchi. Najwan? Tinggal ngan Umie. 

Syarat utama keluar bagi yang berpantang sniri, dan perlu juga keluar atas sebab-sebab darurat:
STOKIN kena pakai.
KASUT tutup ibu jari, WAJIB.
SWEATER, pakai ye.
MINYAK ANGIN, sapu satu badan siap-siap kasi badan panas selain dari mengelakkan haiwan-haiwan seperti lalat dan nyamuk hinggap ke badan.
Selain daripada tu, bau minyak angin tu bertujuan untuk alert kan suma orang yang lalu sebelah anda , supaya berhati-hati dengan anda. 

Sebaik-baiknya, jangan kuar !


Semalam, Mak Mandir datang melawat Makbed. Bawak skali si Isha. Makbed dah snap spic Najwan untuk tatapan Mak Mandir. Meh tengok...



 Wardrobe hari ini ditaja oleh Mak Mandir. Mekasih bebanyak. Rasanya baju Mak Mandir kasi buleh tahan seminggu je sebab Najwan ni membesar dengan gagahnya. Anyway, tima kasih. Makbed sangat suka dengan stoskin stokin pemberian kamu. Sangat kiut. Stokin je nampak gaya tahan lama sikit untuk Najwan.



 


Auntie Mak Mandir,

Ibu saya suruh tanya, muffin coklat cadbury ada buat lagi tak? NAk order.... Untuk sambut puasa hujung bulan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram