Followers

25 Jun 2011

Teka-Tuki Makbed: Kenapa Pelakon Hindustan Kerap Tukar Baju Masa Menyanyi?


KENAPA ASAL CITER HINDUSTAN, NYANYI-NYANYI AJE MACAM-MACAM BAJU DIORANG TUKAR? SATU LAGU MAU LA 9 KALI TUKAR. 
APSAL? 



Ce jawab..ce jawab.















Jawapannya ialah:








*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*














^^^^^^^^^*****^^^^^^^^^^^^^^^





 Diorang tak pakai penyembur ketiak DASHING. 
Dah le memang jenis dema badan cepat berpeluh sebab kari merupakan makanan ruji. 
Ketiak basah aje. 
Jadi kena la tukar baju selalu. 
Kang masuk lak dalam scene menari ngan ketiak basah, tak ke geli nak tengok?

Kalau scene main air hujan takde plak tukar baju banyak kali. 
GHaaaaaa..pasan? 





-gurauan terjal aje ni-





*pasan tak iklan DASHING yang sape ke nama mamat yg belakon NUR kASIH tu beria lari nak hantar purse awek , lari-lari naik turun keta, loncat , lipat terbang sumeee, tapi ketiak dia sikit pun tak berpeluh? 
Badan pun tak basah. 
Lendik je baju yang dipakai. 



Haaaa... pakailah penyembur ketiak DASHING. 
Dijamin ketiak anda tak 'menangis' tak ketahuan hala.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram