Followers

12 Jun 2011

Segmen | Aku kenal Lulu Caldina.










Tak nak tunggu besok kang terbersalin plak! Nak join gak Segmen Lulu sebab aku dah lama tak tinggal komeng komen kat entri beliau. Tapi, aku tau dia sure TAU aku selalu jengah blog dia. Kan..Kan..Kan..


Meh aku stori sikit camno aku kenal budak ni. Jenuh aku cari balik menda pra-sejarah ni tau. Berkat kesabaran ibu mengandung, jumpe jugak. HEHEHE.... 








Korang buleh baca entri berdarah beliau pasal aku hanya dengan menekan PUNAT INI. Tu lah kaler blog aku dulu-dulu. HEH! Pastu nama blog aku masa tu masih lagi Bloggy In My Heart. Lepas tu ntah berapa ratus kali aku tukar design and template sampai beliau naik hangin dan perli-perli aku. Kuang..Kuang..Kuangg... 

Dulu-dulu, dia tanya aku memacam. Camne nak wat itu, camne nak wat ini... Tapi skang, dia dah terer. Aku lak tanye dia memacam. Gitulah citernye. 


Lain-lain pasal Lulu yang aku tau:-



  • Sambut besday pada 28 Mei setiap tahun. Tapi tatau tahun berapa dia lahir. Sorii.. MAkbed tak wish hari tu. Makbed lupaa!!!! Ukhuhhuhuhuh... Tapi yg wat countdown tu yang tak menahan tu. HEe..
  • Suka kaler biru. 
  • Peminat Chelsea. Makbed cuba mencari kekuatan untuk minat bola namun gagal. 
  • Berdarah campuran. 
  • Seorang blogger yang begitu komited dan gigih mencari sumber info untuk pembacanya. Dia suka sangat membaca. 
  • Aku rasa dia tahu lebih dari BAhasa Melayu dan Inggeris. Bahasa Cina tapi tak sure Kantonis ke MAndarin ke atau ada bahasa lain. Budak cerdik~
  • Sangat warm-hearted , suka menghargai orang lain tapi kalau ngan aku suka bebnor la ngutuk. Dah macam hobi dah. 
  • Tak makan pedas.
  • Kalau tak silap dia penah tulih novel. Ada aku terbaca suatu ketika dulu dia wat entri pasal ni. Tapi, aku dah lupa kat mana nak cari. Ke aku baca dalam mimpi?

Tu je yang aku buleh pikir wat masa skang. Actually, time aku nulih ni jam 2.46 am, aku terasa lagi sekali contraction. Huuuh!! Lama lagi nih. Selagi tak selang 5 menet, memang aku tak gi spital la. Lagipun  aku belum turun sebarang tanda. Masih sempat untuk mengisi perut. 


KAlau nak join segmen Lulu buleh klik SINI 


Makbed nak out dah. Nak gi peluk Inche Kitchi jap, soh dia urut pinggang ni. Adoyaii!!!






Lulu, Makbed try paste link kat ruang komen tapi takleh. Gamble je la Lulu baca ke idak. Ahahaha... Yang penting effort nya kan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram