Followers

6 Jun 2011

Official The Twilight Saga: Breaking Dawn Trailer sudah keluar! Meh mehmeh..






Buleh nunggu ke ni? Breaking Dawn PArt 1 is officially out in Malaysia somewhere in November 2011. Aku lupa lak tarikhnya time nak nulih entri nih.
Insyaallah aku akan hadir ke premiere nya, sama macam premiere yang lepas-lepas. Leh reunion ngan kengkawan.

Masa Premiere New Moon, aku baru habih pantangkan Oni.
Premiere Eclipse , aku ada kat Lumut dah. Oni tinggal kat pengasuh. Aku drive gi KL sendiri.
Premiere Breaking Dawn neh lak, aku baru habih pantangkan baby baru dan insyaallah dedua kena tinggal kat umah pengasuh lagi. HEeeee..

Plan nak bawak Oni, tapi aku rasa tak sesuai kot untuk beliau. Jadi, lebih baik tinggal je dah namapun masa OFF untuk si Ibu kan. Kasi chance Ibu bergumbira bersama kengkawan.


Tahniah buat PAtenko yang dah decide nak  menikah this coming July. Sory beb, aku takleh pi sebab masa tu aku dalam pantang. Kita jumpa masa premiere aje lah ye.



Aku nak tag Cik Yana untuk trailer ni. Ehh, tetibaaa jek! HAHHHAHAAA...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram