Followers

2 Jun 2011

Nyampah!


Stuju tak kalu aku cakap perkara paling menyampah dan leceh bila nak pi jenjalan atau balik kampung adalah KEMAS BAJU?

Pastu lagi menyampah bila dah balik jenjalan tu... NAk kena KEMAS BAJU lagi.



LAgi menyampah time KEMAS BAJU, si halus ni pulak tolong punggah suma baju yg dalam beg tu letak luar.... Pehtu, dah boring, ngantuk, dia nangeh merengek-rengek. Nenen ada depan mata pun dia nangeh gak. Nak soh aku duduk dengan dia plak dahhhh......


Aku da siap kemas dah...

Saja je aku biar tangisan Oni berkumandang di udara menandakan masukkan waktu tido bagi beliau dan Ibu beliau dan yang sama waktu dengannya.

Kalau ada masa aku tulih lagi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram