Followers

1 Jul 2011

MAri kita salahkan mak mentua kita... Yakdish!

Kaki tengok citer Korea ni aku kasi menang free kat Nini D. Boleh marathon tengok citer Korea sesaja. Citer Korea terakhir yang aku tengok ialah Jewel In The Palace. Tu pon tengok tak abih sebab masa tu aku tengah gadoh dengan hebatnya ngan pakwe. Eh.. time tu Inche Kitchi belom wujud lagi, tapi ada bunga-bunga cinta dah la masa tu. 

Nak beli DVD dia sampai 3 kotak, mahal lak tu. Tak mo ah... Tunggu la kalo buleh donlod sok. HAHAHA.. Ntah bila nak donlod, anak dah 2 dah. NGeeeee~


Skang ni, Umie iaitu mak mentua aku telah membawa satu sindrom tengok citer KOrea plak dah. 
Memula dia je tengok. Dia memang tak miss la tengok kalau dok umah dia. Tapi, skang dia menjaga aku di sini, Umie masak cecepat untuk kami kendian tepat kol 12 tengahari je musti bukak NTV7. 

Citer apa dia tengok?





Citer ni...





COFFEE PRINCE

Memula...... Aku wat tatau je. Sehari...Dua hari..... Jarang aku nak nengok tv nih. HEHEH.. Asal baring je musti lelap. 

Tapi, lelama aku perasan Inche Kitchi pun turut sama melekat kat depan tv, join omak dio layan gelak nengok citer tu. 
Aik?



Dah tu, aku pun try test la tengok. Cam besh jugak lah! 






Aku suka plak tengok lelaki kedekut senyum ni... AHHAHAa.. Nak senyum pun kemut. Cam kuar peluh je kalau senyum kan? 




Dah jatuh cinta ke belum ni?



Belum lagi kot. Aku masih lagi di peringkat foreplay ngan citer Korea. KAAKKAAKAKKA... KAlau aku dah ketagih , buleh la aku sign up kelab sama ngan Nini D sok. 


pinjam rambut buleh?


Mak mentua aku lah yang wajar dipersalahkan. 


At least, ada le menda nak tengok sepanjang waktu berpantang nih. Kan ..Kan ..Kan... 


Eh, apo channel citer Korea kat Astro ek? Salu aku tengok K-Pop Hits je. Tu pun Oni yang start layan dulu. Aku ikut jek.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram