Followers

27 May 2011

Senarai Movie Best berderet-deret bulan ni. Tengok la sampai lebam.



26 May - Kung Fu Panda 2
2 June - X Men First Class
16 june - The Green Lantern
30 June - Transformer 3



Hakikatnya, aku sedang dalam keadaan berbulu-bulu kerana aku sudah melihat
the jaw-dropping trailer of Transformers 3. 
Takleh tengok!!!
Takleh tengok citer tu kat panggung. 

Sebab aku tengah dalam pantang masa tu.

Tengah mengumpulkan kekuatan untuk menerima hakikat neh. Sob sob sob.. Jeless...



"HAHAHHA.. Bulehlah saya tengok Transformer ngan awek lain nanti!" kata partner-in-crime aku. Sapa lagi kalu bukan Inche Kitchi.


Eleh..gi la tengok ngan sapa pun, takkan sama macam tengok wayang ngan saya. Dijamin masa tengok citer tu , muka Megatron pun nampak iras-iras macam aku nanti. Kuang kuang kuangg.... 




 Buat pertama kalinya, Inche Kitchi kuar malam bawak Oni. Keluar berdua je. Semoga Oni baik-baik saja bersama Apak. Kalau berjaya ni, tandanya Oni sudah bonding dengan Apak which is good. Ringan sikit rasa sakit bahu aku ni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram