Followers

28 May 2011

[PENGUMUMAN] Keputusan Pemenang 2nd GA Makbed's Journal

Bismillahirrahmanirrahim...


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca Makbed's Journal. 
Terlebih dahulu aku nak ucapkan berbanyak terima kasih sebab datang singgah blog aku walaupun aku mendapati sejak dua tiga hari ni kurang blog walking dari kengkawan yang kerap datang. 
Korang gi mana? BErcuti ekk?
KAlau Lulu tu aku tau la dia tengah bercuti.


Setelah meneliti kesemua penyertaan sukarela 2nd GA MAkbed's Journal, hari ni aku bersedia mengumumkan pemenangnya. 
Aku harap korang tak kuciwa dengan pilihan aku ni, sebab aku tak pilih korang. BUkan bermakna entri korang tak menarik. KOrang tatau camana muka aku bila baca entri kome suma...
Bagaimanapun, aku rasa BELIAU ini yang kisahnya paling layak untuk aku kongsikan bersama korang sebab terlampau banyak pengajaran yang aku dapat dari kisah peribadi beliau.



TAHNIAH dan ucapan TERIMA KASIH tidak terhingga buat


kerana sudi share kisah kehamilan awak.


Sini Makbed paste kan sikit kisahnya dan selebihnya korang baca sniri kat blog dia ekk....



Aku ambil dari entri beliau. Pinjam ek?



...Pada ketika itu sememangnya tiada lagi harapan untuk saya dan baby dimana ketika itu saya hidup hanya kerana bantuan mesin hayat (intubation). Dan akhirnya demi menyelamatkan nyawa saya yang cukup kritikal saat itu, akhirnya doktor memutuskan untuk menggugurkan baby dalam kandungan saya demi menyelamatkan nyawa saya ketika itu.... ikuti sambungannya di SINI




PAda si pemenang GA tersebut, emailkan MAkbed nama penuh, alamat penghantaran, nombor telepon dan saiz baju anda ketika ini di lizajalil1@gmail.com. Makbed akan hantar hadiah minggu depan. HAdiah dah ado cuma nak tunggu masa gi pejabat pos je. HEHEHE...


Yang lelain tu jangan sesedih ek. 
Cuba baca entri Fasya kat atas tu. 
This is the reason why I love blogging so much. 
Kadang-kadang bila kita rasa diri kita susah, hakikatnya ada lagi orang yang diuji lebih hebat dari kita. Beza diri kita bukan pada wang ringgit dan harta benda, tapi tahap kesabaran dan sejauh mana mampunya kita bersangka baik dengan Allah yang adakala nya memberi ujian ketahanan. Personally, kisah si pemenang ni buat aku jadi lebih positif menjalani kehidupan. 

You inspired me, dear.
Thank you so much.








Lepas pantang la kot aku wat GA lagi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram