Followers

27 May 2011

INNER PEACE


HOH!

Semalam Oni bangun kol 4 pagi tau. Tak tido-tido sampai la dia pegi umah pengasuh tadi ni. MAta celik je. Sakit nye pinggang aku menepok bontot dia selama tu dengan harapan dia tido. Udah le panas malam tu. Berpeluh-peluh.

Skang, aku dah pening balik dah. Gigil kaki aku bila berdiri. Belakang ni macam ado orang putar-putar lak tulangnya. Belikat aku pun sakit, denyut-denyut. Tu natijahnya akibat duduk lama sangat. Maunye tak, aku sampai tersengguk-sengguk tertido sambil menidokan Oni.


Nak pi cari INNER PEACE jap. Saat-saat ni, ketenangan dalaman adalah perlu. Ida Kurau nak mai bagi iiner peace kat aku jap gi. HUHHKHUKHUKHUKH.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram