Followers

30 May 2011

Hari Ini Hari Lahir Mak



Hari ni Makbed nak ucapkan Selamat Hari Lahir untuk Mak kepada Makbed.

~HAPPY BIRTHDAY MAK~

Sori Mak, tak dapat balik nak selebret. RAsa macam nak pos hadiah, tapi tak lama je nak balik kampung pun. NAnti I bagi by hand je la Mak ye. HEHEHE..

Musti Mak sonok, sebab Mak nak dapat menantu perempuan yang pertama!
Dan MAk bakal dapat cucu lelaki yang pertama.
Dan cucu Perempuan Mak sorang ni, nak balik buat bising dan tarik ekor kucing bernama Che' Mong kat umah.

Ermm..baby tak mau keluar lagi. Kalau keluar hari ni musti sama tarikh lahir ngan Mak kan? 

Sambutan besday semalam tema GOTHIC ke? HAHHAHAHA






Aku je takde dalam gambo. KAlau ada, memang PENOH sendat.. Cameraman kena duduk jauh lagi. untuk snap pic nih. 


Ce cari mana satu bakal pengantin?




Woit, lagi 4 hari je lagi nak jadi bujang! HAHAHAHAA.. Pasni takleh main game teruk-teruk dah.






aku nak menyapu sampah , kemas rumah tapi tidak berdaya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram