Followers

30 May 2011

[GEMPAR] Gambar Makbed terkini.




Dengat berat hati dan segala-galanya berat aku publish gak la gambo nih untuk tatapan korang sebagai membuktikan yang aku telus dalam segala aktiviti penulisan aku. KEKEKE..




















 SUPRISE?




GAmbo terkini. taken yesterday masa gi kenuri Pak Hamid kat Manjung Fasa 2C. Yang dukung Oni tu Kak Noky, member masa Makbed kijo kat Malakoff HQ, KL dulu. Dia rindu sangat nak peluk Oni. So, aku pun bawak le Oni jumpa dia jap lepas knuri tu. 


YE... AKU DEBAB kan? TAkpe, korang diberi kebenaran untuk kritik secara terbuka. HAHA.. Aku tak kisah. Insyaallah, mana tau kot leh jadi pembakar semangat nak kurus, ye dak? 


Gambar ni akan jadi secebis kenangan manis untuk diingat oleh semua, termasuk aku.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram