Followers

8 May 2011

Fast and Furious 5 - best!



Hari ni Inche Kitchi blanje aku tengok movie sempena Hari Sabtu. AHHAHHA..
Kami tak selebret Hari Ibu sebab hari-hari memang hari untuk Ibu aje. Tapi, untuk menjadikan saat ini spesel, Auni aku tinggalkan kat umah pengasuh.
Jadi, aku diberikan cuti  pelepasan separuh hari bermula jam 8 malam tadi sampai la 8 pagi esok.


Buleh la rehat.... 
Nak tengok wayang pun takde la terkejar-kejar nak ambik Oni.
Lagipun by the time movie habih, Oni maybe udah tido.
Nasib baik pengasuh OK aje nak jaga Oni. 
Takpe, kira OT nih.


Bulan May ini kita bakal menyaksikan beberapa movie menarik yang memang susah nak cakap "ala.... takyah tengok wayang pun takpe. donlod suda....." 


Tidak boleh tidak , cerita-cerita ini harus ditonton di panggung wayang berhampiran dengan tempat tinggal anda. Nasib baik Sitiawan ada panggung walaupun tak sedasyat GSC 1 Utama atau Pavillion. 
Sitiawan dah maju. Wayang dia dah takde tikus ngan lipas lagi dah.... KEKKEE.. 
Siap ada popcorn perisa caramel lagi  taw! 



Antara movie yang wajib tengok kat panggung ialah movie seperti yang tertera di bawah:






Yaaa.. 
Tudiaa... 
Mana buleh tengok cd pirate atau pun donlod beb! Tak puas~ 
Kena gak sekali tengok kat panggung. Citer ni besh. BErbaloi-baloi pegi tengok.
Kalau bab bagi bintang, dari 10 bintang aku kasi 16 bintang. HAHAHAH.. Lebih kot? Besh ahhh. Rasa cam nak gi tengok lagi je. Tapi, kali kedua tengok version donlod ajelah. 
Janji leh tengok sambil baring. 





Antara tarikan menarik citer ni ialah kemunculan mamat ini....









dan lelaki ini






dan juga beberapa casts yang lain. Sumanya mantap-mantap.


Dah la..malas nak citer. 
Kang korang marah aku cakap aku spoilkan element of suprise lak. Gi ajelah tengok. Peh tu korang kaborkan aku besh ke tak.


Bambam Bee ado berlakon dalam citer ni tau. 


Tak caya? 





Tak caya sudah. 










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram