Followers

31 May 2011

Baru beraksi ringan-ringan dah berpeluh.




KEjadian ini tidak berlaku di taman-taman awam, pusat rekreasi atau air terjun. Baca boleh, risiko tanggung sendiri.



Pepagi ni aku bangun dalam keadaan tak berapa nak keruan. Tapi, aku aku bangun jugak. Oni perlu diberi makan dulu sebelum diberikan ubat. Kang tak baik la idung dia.


Apa je aku wat pagi-pagi?
MAsak bubur nasik Oni. Oni makan bubur nasik je kalu bekfes. Tengahari pun bubur nasik. Disebabkan idung dia luka-luka, aku just buat plain bubur ngan ubi kentang. TAkde tambah ayam or ikan bilis. Kang gatal lagi. Sambil tunggu nasik dia masak, aku rebus telur setengah masak untuk diri sendiri.

Inche Kitchi berdikari saja. Dia siap-siap gi keje, pakai helmet dan cam biasa dia cium pipi dua-dua awek comel kesayangan. Hih, dedua belum mandi. Gosot gigi pon belum! Inche Kitchi tak bekfes. Salu dia makan kol 10 pagi kat tempat keje dia. Sebab tu la badan dia remain cam tu je sejak sekolah. Anak dua pun cam budak skolah. So , korang paham tak kenapa aku perlu kelihatan awet muda selalu? Payah bersuamikan vampire yang never gets old ni........ YAKDISH!!


Sebenarnya, aku teringin nak makan steak lagi la. Errmm... Kalau Inche Kitchi terbaca entri ni, jom kite candle light dinner nak? Nak makan tenderloin steak, dengan black pepper sauce. Nyumyy... Kena cari steak house. Kalau lah aku ni kat KL, senang je. Gi cari kat Victoria Steak HOuse ka, chilli's ka... Tapi, kat jajahan ni mana nak cari???

Oni dah aku mandikan. Dah makan ubat. Ringan je pon aksi-aksi tu - tapi berpeluh macam hape ntah. Haih!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram