Followers

10 Apr 2011

seorang awek yang tembam segala...

Curi kat blog NI!




Cube lihat pipiku yang kembang dan mataku yang agak kecik. 
NAk senyum tu rasa ketat je. 
BAru suntik BOTOX. 
HEuhuauhauhauhauhua....


Ni la gambo terbaru diamik peminat Makbed kat satu restoran semalam. 
Ado jamu-jamuan.
Tapi aku makan sket jek. Konon bersopan-santun la kan. AAHHHA... 
Ekceli tak makan sgt sebab awalnya tu aku dah makan nasik goreng setapawe. Udah kenyang dah.



p/s: memerlukan list barang-barang untuk dimasukkan dalam beg beranak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram