Followers

11 Apr 2011

Makbed bergegar? Digegar? Tergegar? Menggegar??

Haih!

HAri ni tak sempat nak wat entri secara marathon. Tapi, komen banyak pulak hari ni walaupun takde entri. Tu suma komen dari segmen BenBen. Aku tak sempat nak tengok apa ke kontes atau segmen yang dia buat. Tapi, kejap-kejap ado komen gegar-gegar kat inbox blog aku nih.

Gegar di sini..a
Gegar di situ...
Gegar di merata-rata...

Sumanya gara-gara GEGARAN 1000 BLOG yang dah berlansung berpusing-pusing beberapa pusingan tu. Iskk... gila kental ko BEN!


 Anyway, mekasih singgah. Malam kang aku BW kat suma yang dah datang terjah blog aku ek. Sori la... hari ni bizi. Pastu kan, lektop aku ni asyik pitam je. Kena sampok hantu kak limah gamaknye.....

Aku kena boh gambo ni atas permintaan Kak Ina. Korang tengok je la ekk..







KEsan pengambilan durian berlebihan.


Kak INa soh aku test lipsetik baru beliau, pehtu suruh tangkap gambo sniri dan masukkan dalam blog aku sendiri.

HAaa...

Takde keje kan?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram

Instagram